Post by inchiacyhargamb on Mar 13, 2022 2:32:38 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Prison Empire Tycoon-Idle Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Prison Empire Tycoon-Idle Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit häiriömerkit ▞▞▞
▞▞▞ Prison Empire Tycoon-Idle Game 2022 version ▞▞▞
[Edit: ongelma näyttää ratkeavan! Täytyy vain lopettaa peli ja odottaa tunti tai kaksi, niin mainosten pitäisi tulla takaisin.] Melko yksinkertaista, mutta rehellisesti sanottuna tekee työn, se viihdyttää minua jonkin aikaa. Ainoa ongelma, joka minulla on toistaiseksi, on se, että en voi enää saada bonuksia katsomalla mainoksia - edes hyvällä yhteydellä ne eivät yksinkertaisesti lataudu. Ainoa tapa korjata se tällä hetkellä on poistaa sovellus ja ladata se uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Mutta sen lisäksi minulla ei ole muita valituksia 👐💖
Tämä on loistava tyhjäkäyntityyppinen peli. Kiitos kehittäjille. Osaatko kertoa kuinka monta ilmoitusten määrärajaa päivässä kaksinkertaisen tuoton saamiseksi? Suosittelen myös parantamaan vierailuhuonetta, tarkkaan katsottuna on surullista nähdä, että vain 4 kävijää pääsee sisään, kun taas muut eivät pääse enää sisään. Myös neljäs vierailija kerran astui huoneeseen, käyntiaika on melkein lopussa. Tee siitä realistisempi. LOL
Ihan kiva peli ajan viettoon
Aioin antaa tälle 4 tähteä, mutta tapahtumien aikana pelin voittaminen on maksullista. Peli itsessään on mielenkiintoinen ja hauska. Kuitenkin erikoistapahtumien aikana (tällä hetkellä se on alienin hyökkäys), jotka jatkuvat, voit avata vain niin paljon, ennen kuin siitä tulee voitto. Koska he haluavat sinun ostavan kiteitä (jotka eivät ole halpoja) vain avataksesi enemmän tuon tapahtuman ominaisuuksia, ja nämä ominaisuudet vaikuttavat VALTIIN pisteytykseen, kuinka monta vankia saat ja vapautat.
Aivan huonosti huono miksi latauksessa kesti 2min?! Aivan huono, tosi hyvä ripuli maistui hyvälle haistakaa kakkaani VOI HEMMETTI PYLLY PHÖKÄVE!
Vankilasi sujuu sujuvasti ja varmistat, että kaikki resurssit täyttyvät, mutta heti kun pienennät sovelluksen/lukitset puhelimen, vankilasta tulee maanpäällinen helvetti. Ihan kuin kokit eivät tee ruokaa, onnea ei ole olemassa, suihkuvesi katosi tai jotain ja sen takia tapahtuu mellakoita ja menetät suurimman osan tehdystä työstä. Kyllästyin siihen kolmannen mellakan jälkeen, koska poistuin pelistä muutamaksi minuutiksi.
Prison Empire Tycoon-Idle Game Simuliaciniai fxo
1 tunnin offline-raja on vitsi.
Prison Empire Tycoon-Idle Game Simulyasiya tbn
Erittäin hyvä peli. Kun päivität, myy sen pienen bugisen. Et voi päästä pois myynnistä tai peli ei aina huomaa myyntipäivityssivua.
Loistava.
MAHTAVA PELI MÄ RAKASTAN IDLE PELEJÄ!
Hyvä peli 👍
Tilaa minut ,,,,,,
En ymmärrä miksi uuden vankilan rakentaminen vaatii niin kauan!! Odotin jo yli vuoden!!! Jatkan kirjautumista tarkistaakseni uuden vankilan vähän mitään!! Poistan tämän pelin, jos uutta vankilaa ei rakenneta uuden vuoden aikana!!!
Tämä peli on hyvä, mutta sinun on seurattava sitä 24/7, elleivät vangit aina mellakkaa. Et voi plat 24/7 bruh!
Luulen, että haluan tarkistaa turvakamerat. Se olisi siistiä 😃
Antaisi sille 5 tähteä, mutta se ei anna sinun edes pelata, se kirjaa sinut ulos, olipa se sitten kymmenestä minuutista yhteen minuuttiin ja nyt olen jumissa ensimmäisessä vankilassa
Yksi sana: kiva
Ei täs voi tehä mitään
Kovaa
Kiva vankila-joutokäyntipeli, jos olet, ajanhukkaa, Kiva peli kuten tämä 😎.
Prison Empire Tycoon-Idle Game Simulasi gls
Hyvä peli, mutta liian helppo tai dynamiikka ei ole paikallaan. Pian kaikki rakennettiin ja päivitettiin huipulle liian aikaisin ja täytyy vain odottaa päiviä uuden vankilan tai alueen saamiseksi... Mikään ei voi tehdä. Katso vain.
Aika hyvän ajan tappaja.
Kaksinkertainen palkkio, 2x voittokertoimet ja rahamainokset eivät toimineet viime aikoina, korjaa nämä ongelmat, kiitos
Mainosten katsominen ei anna luvattua palkintoa. Esimerkiksi palkkio tiettyjen mainosten katsomisesta on 4000 dollaria, mutta saan siitä vain puolet (2000 dollaria) mainoksen katsomisen jälkeen. Se tapahtuu yleensä korkeimmilla palkinnoilla. Korjaa se, tuhlaa aikaani mainosten katsomiseen turhaan.
Ei paha, mutta en pidä mainoksesta. Joten 2*, ilman mainosta se voi saada 4*... Nyt 1* riittää sinulle... Ilman mainosta sitä ei voi pelata, ja väität.
Aloitti alusta kun olin pitkällä että harmitti, mutta muuten hyvä.
Prison Empire Tycoon-Idle Game Simulation mqsh
Itse asiassa rakastan tätä peliä. Kaikki vankilaani ovat pärjänneet todella hyvin.. en malta odottaa uuden valmistumista!!
Kiva peli. Tyhjäkäynti ominaisuus olisi kiva
Tylsää ei tapahdu mitään erikoista.
UNO!™ Kartenspiele apqj
Hyvä talous kaikki hyvin
Alennin arvosteluni tähtiluokitusta. Peli on hyvä, pidän siitä ja yritän pelata sitä paljon.. Kokeile sitä. Mutta kun klikkaan saadakseni rahaa tai bonusta, videot jäädyttävät pelin tai potkivat sinut ulos. Siksi pelaaminen on turhauttavaa. Olen poistamassa tämän sovelluksen!!!!
Prison Empire Tycoon-Idle Game Simulation crf
Hyvä peli, mutta menetän jatkuvasti rahaa, kun yritän säästää niitä
Aloitin riippuvuudesta, joten käytin yli 30 dollaria, erittäin pahoillani, täydellistä rahanhukkaa. Ei se haaste, jonka luulin sen olevan, SUPER GLITCHY!! Olen nyt toisessa vankilassa, WFP:ssä uudistettu 7200, enkä VOI avata Vladistenkoa 3. vankilaan. Kuten käy ilmi, jos käytät MITÄÄN rahaa tähän peliin, se on sekä ote että petos, koska et tee mitä mainostetaan. Kehittäjillä EI ole mielikuvitusta, ja aiempien arvostelujen perusteella se osoittaa, että ongelmien parantaminen/korjaus EI OLE heille ensisijaisen tärkeää. VÄLTÄ TÄTÄ ansaa
Hauska peli ajan tappamiseksi olisi siistiä, jos voisit napsauttaa jokaista henkilöä tai lähettää vartijoita tekemään asioita tai itse asiassa aiheuttaa ongelmia, mutta se on siistiä aikaa tappava mainoksia vain, jos haluat ansaita ylimääräistä rahaa, mutta sinun ei tarvitse katsoa ollenkaan mutta on mukavaa, kun olet kyllästynyt tienaamaan ylimääräistä rahaa