Post by atacchracpucne on Feb 17, 2022 14:43:19 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hero Factory - Idle tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hero Factory - Idle tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode generator penger ▞▞▞
▞▞▞ Hero Factory - Idle tycoon 2022 version ▞▞▞
Et flott spill. Periode. Den har teknisk sett uendelige timer med spilling, og veldig lite annonser. Jeg anbefaler å kjøpe dette spillet.
Jeg gir det en 4-stjerners opplevelse fordi jeg vil vite hvordan jeg kommer til perlegruven. Det kan være en slags kommende snart-avtale, men jeg trenger edelstener. Annet enn det flotte tomgangsspillet og elsker spillingen.
Redigert for dagens situasjon! Andre anmeldelser skremte meg med å installere på nytt, men jeg måtte på grunn av andre årsaker. Etter å ha installert på nytt og logget på igjen, kan jeg spille igjen! Tilsynelatende var det en gammel versjon som ikke ville oppdateres automatisk. Fikk aldri svar fra utvikleren.
Spillet mitt er låst med en permanent boost, og jeg får ubegrensede gratis edelstener. Jeg har ikke brukt en krone. Jeg ville ikke tatt dette opp, men dette er skummelt.
Spiller fortsatt og opp til nivå 99. Kan ikke komme til 100 noen gang ser det ut til. Spillet er fortsatt et rot. Den nye PvP-kampen VAR kul, men etter å ha vunnet alle belønningene den første dagen er den bare repeterende og kjedelig. Fortryllende edelstener passer fortsatt ikke sammen med våpen eller hjelmer og er alltid fulle. Legg til nytt innhold. Ny helt eller noe annet jeg må slette.
Det er et morsomt spill og alt å spille på wprk for å fordrive tiden, men damn think fortsetter å lukke seg for meg og jeg går til telefonens startskjerm
Hero Factory - Idle tycoon உருவகப்படுத்துதல் lff
Beste gratisspillet jeg har spilt på en stund. Belønninger føles bra, og annonsene er ikke påtrengende. Obligasjoner fra ADs føler også at de gjør noe og ikke er der for å kaste bort tiden din.
3 stjerner fordi spillet er morsomt å spille, men bare 3 stjerner fordi 2 på mindre enn 12 timer frøs hele telefonen min. Den eneste måten å fikse det på var å starte telefonen på nytt. Hvis denne feilen/feilen blir fikset, vil jeg gjerne komme tilbake og spille.
Spillet er ikke bra ikke mer ikke spill det de sparker meg ut Jeg brukte $200 på dette spillet på edelstener kick me out Jeg kan ikke logge inn igjen hvis en ansatt leser dette, vennligst logg meg inn igjen med mine $200 i edelstener Jeg kan ikke engang jeg har ikke brukt dem ennå, så ikke spill det, de vil sparke deg ut en ansatt leser dette, vennligst logg meg inn igjen og gi meg mine 200 dollar i edelstener for å bruke 0 som skulle sende dem i dag, men jeg ble logget ut kan ikke logge på igjen du vil kaste bort penger spill det jeg var på nivå 969
Hero Factory - Idle tycoon Симулятори grfb
Skal ikke lyve, dette spillet er underholdende og godt balansert, holdt meg hektet i noen få uker 👍 nå sluttet det å fungere, laster til 23 % og henger. Prøvde å avinstallere og installere på nytt, uten suksess...
Flotte spill. Jeg liker å spille det. Blir fort gammel.Jeg er i toppen av helteligaen innen 2 dager, det er ikke mye å gjøre, jeg har sendt e-post flere ganger uten svar. Ganske sikker på at det bare er en tomgangspenger for dem. Ikke noe nytt har blitt lagt til på en stund. 5 stjerner hvis de legger til flere.
Bra spill!!! Skulle ønske pvp-modusen ikke hadde en grense på det, sløver det litt. Jeg pleier å sette opp gutta mine til maks nivå, gjøre pvp til det går tom og deretter gå ut. Jeg kjøpte den annonsefrie versjonen og jeg elsker den, men pvp må ikke ha noen grenser jeg elsker det. Den beste delen av det tbh! Så vær så snill, VENNLIGST, fjern grensene for det!!
Alt i alt et bra spill, men siden den siste oppdateringen kan jeg ikke bruke medaljene mine i treningsdelen, selve treningsdelen er sperret av
Solitaire klassiske Klondike-tillegg er ødelagt. Watch add tilbyr deretter en spilling på spillet, og over 1 min senere er det fortsatt ingen mulighet til å hoppe over eller avslutte. Jeg spilte nesten et helt parti kabal. Måtte tvinge opp...
Det er et bra spill bare jeg har ett problem, problemet er at jeg ikke liker å drepe søte dyr selv om det er et spill. Skattebjørnen er så søt at jeg ikke vil drepe den, jeg vil bare stirre på den og dens søthet.
Alt for mange annonser. Jeg forstår at annonser er nødvendig for å betale for utvikling, men gi meg en pause. Avinstallert.
Et anstendig nok tycoon-spill, lastet med annonser og de gir alle bonuser, med pengemuligheter. Imidlertid er sikkerhetskopieringsalternativene i dette spillet ... plagsomme. Skysikkerhetskopieringene er manuelle, og kontantkjøpene dine lagres ikke. Jeg har mistet uker med fremgang fordi jeg måtte installere spillet på nytt, for ikke å snakke om pengene jeg brukte.
Spillet er episk morsomt når det ikke krasjer. Hver gang jeg ser en annonse og av og til ellers krasjer den. Noen ganger miste belønninger.
Annonser lukkes ikke og har skjedd tre ganger nå - de gir ingen mulighet til å avslutte annonsen når den er ferdig. Du må lukke appen og miste belønningen sammen.
Det er så mange spill å velge mellom. Hero Factory presenterte ikke noe nytt eller interessant nok til å holde oppmerksomheten min. Den har karakter, men jeg har ikke lyst til å kaste bort tiden min med en kjip annonsegård som får ting til å gå raskere slik at jeg kan hoppe over et trinn eller to på trappen til ingensteds. Sende.
Hele opplevelsen er basert på å se annonser og slutte før du når et høyt nivå (der det ikke finnes noe innhold). Pvp også forferdelig, mulig ondsinnet dårlig for å få deg til å bruke penger. Unngå
Dette er et morsomt spill, det er enkelt og fargerikt, men den begrensede offline-samlingen er en dum idé. Bortsett fra det, er dette spillet en fin tidspasser.
Oppgradere
0 kommunikasjon fra utviklerteamet 3 e-poster sendt og ingenting. Siste oppdatering ødela spillet mitt, men etter noen få svært langsomme tilbakestillinger ble det kjørt igjen. Medaljer av en eller annen grunn er MYE lavere enn de var, og fortsatt ingen svar på det kan øke igjen hvis disse tingene er adressert
artig spill. den prøvde virkelig å få deg til å betale, men hvis du ikke har noe imot å gå i sneglefart er det greit
Et virkelig flott spill. Virkelig utrolig. Jeg elsker at du har valget mellom å se annonsene eller ikke. Jeg elsker også at du kan bruke edelstener til å reise i tid og ganske mye få en dårligere ferie, MEN du mister ikke fabrikken. Jeg elsker hvordan det er 8 basisstadier og deretter sjefen for å gå videre til neste trinn. Og det faktum at du kan deaktivere automatisk gå til sjefen, og hvis du ikke beseirer sjefen i tide, blir du ikke sittende fast på sjefen. Du kan få mer gull fra etappene igjen og prøve igjen. Rett og slett virkelig fantastisk.
Dette spillet har et problem med seriebalansering. Individuelle nivåer er mye sterkere, så det er sjelden rustning. Så betalende spillere vil alltid være sterkere. Ved lvl 600 stopper spillet skaleringskraften, så når du er offline vil du slutte å gå videre. Du innser etter hvert at de gikk tom for ideer og prøver å byvto ved å bremse fremgangen din.
Balls Breaker HD - darmowa gra w kulki Rekreacyjne dmfu
Flott spill, men har gitt meg annonser som ikke kan lukkes, noe som gjør det umulig å spille.
Var gøy helt til siste oppdatering. Jeg kan ikke få daglige belønninger eller nye billetter til arenaen. Alt sier 61 dager ut? Ikke sikker på hva som skjedde. Avinstallerer
Det er et anstendig spill for F2P – men reduser annonsevarigheten. Legg til flere verdensbelønninger fordi etter trinn 800 får du ikke lenger belønninger. Legg til mer innhold i spillet som et guild-system og guild pvp. En ting som ikke er bra og grunn til 2 stjerner er fordi du må kjøpe det permanente gullfargeutstyret (som ikke er billig) for å låse opp de sterke gjenstandsferdighetene. Legg til flere begivenheter, forbedre kamppassbelønningene.
Hero Factory Simulation ysgb
Spillet er ærlig talt veldig smart, og bare én ting er at sjefsnivåene er langt foran deg. Det jeg mener med det er fordi sjefer vanligvis blir sterkere og de blir kraftige veldig raskt. Så du blir sittende fast på denne sjefen i lang tid bare for til slutt å drepe den og få en annen overveldet sjef. Spillet trenger også bedre instruksjon for opplæringen. Som om jeg kjemper mot supergolemen og jeg vet ikke hvordan jeg skal oppgradere power-ups. Som roboten eller El Dorado. Fortell meg hvordan så jeg kan komme videre
Veldig godt satt sammen, søt grafikk, et fint utvalg av ting å gjøre. Etter noen timers spilling betalte du engangsavgiften for å bli kvitt annonser. Absolutt verdt det. Oppdatering 29.10.2021: For det første brøt de daglige belønningene for et par dager siden, så jeg prøvde gradvis mer drastiske trinn for å fikse, og til slutt installerte det på nytt. Nå kan jeg ikke laste det lagrede spillet mitt fra skyen. Over ett års fremgang tapt. VENNLIGST FIKS!!
Dette er sjette gangen jeg har skrevet anmeldelsen min og fått den slettet, oppdateringen ødela spillet, daglige tilbakestillinger fungerer ikke, du kan knapt gjøre noe, og for den nye sjefsfunksjonen la de til mine forsøkstokener fortsetter å bli stadig mer negative verdier, -196 fra og med 3. desember, virker de ganske aktive for å slette negative innlegg, men vil ikke legge ut et svar på hvorfor den gikk i stykker eller skritt de kanskje tar for å fikse problemet. de ser også ut til å oversvømme anmeldelsene med bot-kontoer
Det er et flott spill som går knirkefritt. Jeg har ingen problemer med spillet, men våpenvarianten virker ganske begrenset. Bortsett fra det elsker jeg spillet.
Jeg likte spillet veldig godt; så mye at jeg kjøpte noe innhold. Dagen etter kjøp blir lasteskjermen min til 13 % og stopper. Jeg angrer definitivt på kjøpene. Fungerte fint i en uke~ men som jeg sa etter kjøpet gikk det sørover. Jeg har håpet på en slags oppdatering, men ingenting ennå.
Hvis du ser etter et inaktivt spill med rimelige ventetider, kan du gjøre det mye verre enn dette spillet. Det eneste problemet er mangelen på utviklerfokus. 22. oktober 2021 brøt daglige belønninger, og satte alle tidtakere i spillet til 14. desember. Det ga en stor pengemengde, men brøt mange daglige systemer. Utviklerne bare trakk på skuldrene. Hvis det kan skje én gang, kan det skje igjen. Skuffende.
Et hult skall av et en gang flott spill. Muligheten til å se annonser for å holde samme tempo som de som brukte penger på å oppgradere var stor. Det var avhengighetsskapende å ha sett 2656 annonser selv, de beholder til og med en rullende prestasjon for annonser som ble sett. Men nå fungerer ikke annonsene pålitelig lenger (kan kanskje se 5 ganger om dagen) og tempoet uten ubegrensede annonser er smertefullt lavt. Oh, og hvis du kjøper no ad-pakken og avinstallerer, er det ingen måte å lagre kontofremgangen og kjøpet på, så du må kjøpe på nytt.
1 stjerne og avinstallert på grunn av at spillet forstyrrer andre funksjoner på telefonen min. Selv når jeg demper all lyd i spillet, fortsetter det å drepe all bakgrunnslyd jeg har i gang. Det er synd siden spillet var ganske morsomt den dagen jeg spilte
Bra spill jeg liker det, men en liten ting nivå opp systemet er rart 1 gang du får som 4 nivå neste gang du får like1 nivå per time, men spillet er fortsatt spillet også jeg elsker modellene DERES SÅ SØTE lille ppl angrep som ser ut som tap titans monstre jeg liker dette spillet
Hvis du ikke får noen av de utloggede belønningene, er det billig å fjerne alle annonser med ganske standard inaktivt progresjonsspill, og selv om du ikke vil kjøpe det, er annonsebelønningene vanligvis verdt det
Det er veldig morsomt, og det å legge til fjerning for 12$ er akkurat det du tror er fordelen uten videoen. Men ikke glem å gå til innstillinger og lagre spillet, ellers kan du miste det hvis du bytter telefon.
Denne appen har for mange feil rundt offline kampbelønninger, det tar meg vanligvis omtrent 3 eller 4 forsøk bare for å få belønningene.
Frakoblede belønninger fungerer ikke. Hver gang jeg prøver å kreve dem forsvinner de bare. Så jeg er tvunget til å starte fra null fordi jeg ikke kan få noen offline-belønninger. Hvis dette ble løst, ville jeg gitt 5 stjerner.
Bra spill, men når du går opp i nivåer blir grafikken og brukergrensesnittet laggy. Rundt nivå 880 begynte den akkurat å krasje for ofte til å nytes, så jeg avinstallerte den. Synd. Litt gøy når det fungerer.