Post by atacchracpucne on Feb 17, 2022 14:13:31 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Foot Clinic - ASMR Feet Care ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Foot Clinic - ASMR Feet Care IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code onbeperkt geld ▞▞▞
▞▞▞ Foot Clinic - ASMR Feet Care 2022 version ▞▞▞
Zet je wifi uit en geen reclame
Ik hou van dit spel!
Foot Clinic - ASMR Feet Care Rol Oyunu ebsh
Te veel advertenties
Leuk spel maar op een moment woord het heel veel hetzelfde kwa wat je moet doen. Tevens word je bedolven onder alle advertenties die tussendoor komen, maar op het moment dat je moet kijken om een VIP klant, de opbrengt van de dag of voor het vaccin te krijgen ik nu de helft van de tijd de melding add is loading please probeer later. Dan leg ik hem even aan de kant probeer ik het later weer en doet het nog niet. Maar midden in een behandeling doet ie het weer wel..
kan een game niet afmaken voordat de advertentie begint met veel advertenties. Ik raad deze game niet aan.
Haar panty voor, Buzzer Doctor Braziliaanse pik Anaal, Anna Bell Slapen, Japan hete ... Boeket SAKSO, Gay Foot Tap Anale Shay Fox, Rondborstige Haile,
Te veel advertenties en stop met het afspelen van advertenties midden in een procedure. Eén klik en er verschijnt een advertentie, ga terug naar het spel, nog een klik en er verschijnt weer een advertentie. Ik krijg de gratis spellen die advertenties nodig hebben om geld te verdienen, maar kom op mensen 75% van het spel wordt besteed aan het kijken naar advertenties. Verwijderd.
te veel toevoegingen na elke voltooide sectie
Neko RPGXP Player - Apk AMP
Ik vind het spel erg leuk, totdat ik op het punt kwam waarop je test positief was en je de stomme vaccinatie moest krijgen. Ik ben het niet eens met de vaccinatie Ik vind dat stom dat je er een spelletje van maakt
Het is een stom spel niet spelen aub het is veelste traag grrrrr😭😭😈😈😈😈😈😈🖕🖕🖕🖕
Police Sim 2022 icon. Police Sim 2022. ✩ 3.8 · v1.9.7 · Foot Clinic - ASMR Feet Care icon. Foot Clinic - ASMR Feet Care. ✩ 3.9 · v1.6.6.1.
Teveel reclame tussendoor
Te veel advertenties. Ik krijg ze wel, maar echt om de twee seconden. Speel ons anders geweldig
Stom en saai spel niet spelen super stom
redelijk spel, constante onderbrekingen met advertenties. meer advertenties dan gameplay. spel verwijderen.
Onmogelijk om te spelen, alleen advertenties
Ik wou dat ik dit hoger kon beoordelen! De tools Ik kan nooit lijken om de advertenties te laten spelen om de tools te ontvangen. Repareer alstublieft
dit spel is erg vermakelijk
Eh de advertenties waren te veel hinderlijk, maar ik denk dat ik het drie sterren zou kunnen geven
Kom op nu!!!! Zo moe van elke 20 seconden reclame
ik vind het heel leuk
Leuk spel
De advertenties zijn oké voor mij, maar ik krijg ze niet aan het spelen wanneer ik een item wil dat wordt ontgrendeld of om een VIP te helpen. De advertenties worden alleen tijdens het spelen afgespeeld. Heel irritant.
Een heel leuk spel, maar VEEL TE VEEL ADVERTENTIES!
heeft veel potentieel, maar de advertenties doden het plezier als je voorbij de advertenties kunt kijken, het kan leuk en interessant zijn
te veel advertenties
Als ik advertenties wilde bekijken, zou ik deze nepgeld-apps gaan downloaden. het enige dat ik krijg, is de hele tijd naar advertenties kijken en het spel niet spelen
Ik vind het geweldig, geen advertenties wow
Ok concept, maar de advertenties zijn verschrikkelijk. In het midden van het doen van een voet, advertentie, na een voet, advertentie... had ik graag meer gespeeld, maar vanwege de hoeveelheid advertenties zal ik de installatie ongedaan maken.
Schroef de advertenties! Ik geniet echt van dit spel, het is zo rustgevend voor mijn angst. Maar ik begrijp niet waarom zo veel klagen over advertenties?? GEBRUIK DE VLIEGTUIGMODUS TIJDENS HET SPELEN.🥰
te veel reclames om van te genieten
Als je geen "advertenties" wilt hebben, kun je gewoon de wifi uitschakelen en zo koop je niets en heb je niet veel vertraging En je koopt niets
Dit spel moest leuk zijn, maar met alle toevoegingen is het spel verschrikkelijk. Ik denk dat het naar mijn mening moet worden verwijderd.
Android-Applicatie Foot Clinic - ASMR Feet Care Ontwikkeld Door Crazy Labs by TabTale Wordt Vermeld Onder Categorie Rollenspel. De Huidige Versie Is 1.6.5.1
Toy Blast Puzzle wqrt
Foot Clinic - ASMR Feet Care રોલ પ્લેઇંગ qhj
Geen leuk spel!!! eentonig. En veelste traag. En elke 3 seconden weer advertenties en reclames van 30 seconden. Nee echt geen leuk spel. Geen aanrader dus. Nee 5 min. Direct weer verwijderd.
Dit is een van die games waar het een aantal voor- en nadelen heeft, voordelen: graphics zijn goed, gameplay is ok, besturing is geweldig. Nadelen- Niet veel om te ontgrendelen of te kopen in spelvaluta, laggy op punten in het spel, monsterlijke hoeveelheid advertenties en soms gedwongen sluitingen.
Geweldig, maar de advertenties verschijnen snel
Het is repetitief, maar nog steeds verslavend voor mij om de tijd te doden. Op mijn mobiel die dit spel speelt, houden de tools mijn vinger niet bij, wat de gemakkelijkste taken erg moeilijk maakt.
het is echt leuk ik gaf het 5 sterren! Ik had geen wifi maar werkt;) eigenlijk MEER ADVERTENTIES ze lijden me TwT repareer dit pls
Simpel, te veel advertenties... maak er een betaald spel van als je je zorgen maakt over geld, mensen willen de optie... 20 minuten van het uur verliezen aan advertenties is een slechte verhouding
Foot Clinic - ASMR Feet Care ایفای نقش jbn
deze game is echt niet slecht, het is echt een goede game en ze hebben advertenties nodig voor geld, dus jij zou ook geld nodig hebben
Canal Digitaal TV App - APK Tools
zo realistisch en bevredigend!!
download 별이되어라! apk nieuwste versie Game door ...